Otakus Gone Wild

this is the forum where Gakuen Alice, Vampire Knight, Pandora Hearts, Naruto, Kaichou wa Maid Sama, and Shounen Dolls Fanfiction authors and readers go wild!!
 
HomeHome  PortalPortal  GalleryGallery  FAQFAQ  MemberlistMemberlist  RegisterRegister  Log inLog in  
since people are complaining about the loooonnggg web url, i decided to change the domain name, you'll just have to type in http://otakusgonewild.tk is that okay, people?
deactivation of inactive users is inevitable, if you dont want your forum chatmate's name erased from this forum, you should probably notify them immediately , i send them notifications and emails, but then they dont comply to them, if yoou dont see the messages in your inbox, you should probably check your SPAM BOX iinstead.
Latest topics
» ===============
Sat Jul 24, 2010 6:36 am by Guest

» BlueRaven35
Fri Jul 23, 2010 6:58 pm by Guest

» Let Me Introduce Mr. Froggy and Company
Fri Jul 23, 2010 6:57 pm by Guest

» HELL NO !!
Fri Jul 23, 2010 6:56 pm by Guest

» If you Love Takumi Usui , post you randomness HERE XD
Fri Jul 23, 2010 6:50 pm by Guest

» My Chaotic Rhapsody :"3
Fri Jul 23, 2010 5:32 am by Guest

» About the Background and Design...
Fri Jun 25, 2010 7:27 pm by Guest

» ALL ABOUT THE RPG --MUST READ
Fri Jun 04, 2010 6:01 pm by Guest

» What's an RPG game?
Thu Jun 03, 2010 12:52 am by Guest

Top posters
yOur_bEauTifuL_mesS
 
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search

Share | 
 

 About the Background and Design...

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
yOur_bEauTifuL_mesS
Admin
Admin
avatar

Posts : 194
Join date : 2010-04-22
Age : 26
Location : San Fernando, La Union, Philipines

Character sheet
Gakuen Alice:

PostSubject: About the Background and Design...   Sun May 30, 2010 7:07 pm

Well, if there's something wrong and you cant get pass through it, just ask me here. Smile
about the background and the template, well, I'm just too bored so I made it pink, but, I would pretty much like to hear your opinions Smile

and just tell me, if you cant get around our forum, okay? My desk is always open for your queries :3

_________________
Me: Stupid Jerk...
Elliot Nightray: Annoying Girl...
Both(at the same time) : What did you say ?!
Both(at the same time) : Nah, I just said you're cute when you're angry :"3
--YEAH, that is OUR kind of love [You must be registered and logged in to see this image.] XD[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
http://otakusgonewild.azurforum.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Sun May 30, 2010 8:47 pm

@daddy nicx:

dad the background is good and I pretty much like it.

but I'll be more pleased if daddy would...ummm...you know make it blue for her baby girl!!
*puppy dog eyes*
Back to top Go down
yOur_bEauTifuL_mesS
Admin
Admin
avatar

Posts : 194
Join date : 2010-04-22
Age : 26
Location : San Fernando, La Union, Philipines

Character sheet
Gakuen Alice:

PostSubject: ===================   Mon May 31, 2010 5:01 am

@baby gel: I should have known you'd ask me to do that XD
LOL, Ill try, as soon as I'm not THIS busy LOL

and I dont want to spoil you much XD

_________________
Me: Stupid Jerk...
Elliot Nightray: Annoying Girl...
Both(at the same time) : What did you say ?!
Both(at the same time) : Nah, I just said you're cute when you're angry :"3
--YEAH, that is OUR kind of love [You must be registered and logged in to see this image.] XD[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
http://otakusgonewild.azurforum.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Mon May 31, 2010 7:24 am

Pink. I love it just the way it is! don't change it into blue!
Haha. Ten-ten Gomene Very Happy
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Mon May 31, 2010 11:26 am

brown and pink is a very cute combination too.
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Mon May 31, 2010 11:31 am


@Ela-chan:

Pink and brown? A cute combination? Hmmm. I don't think so.

Very Happy What a Face
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Mon May 31, 2010 11:50 am

@ren-chama: how rude. lol!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Mon May 31, 2010 8:36 pm

@My Chaotic Rhapsody: hahaha it's okay!

and don't fight over a color combination1

@nicx-chan:

I'm changing my request. how about every after 3-4 months you change color or design according to the groups like admins for the first 3-4 months then next moderators and so on and so forth.

but it's still your decision so it's still up to you.

just suggesting.
Back to top Go down
yOur_bEauTifuL_mesS
Admin
Admin
avatar

Posts : 194
Join date : 2010-04-22
Age : 26
Location : San Fernando, La Union, Philipines

Character sheet
Gakuen Alice:

PostSubject: ===============   Mon May 31, 2010 8:41 pm

@baby gel: you just read my mind

_________________
Me: Stupid Jerk...
Elliot Nightray: Annoying Girl...
Both(at the same time) : What did you say ?!
Both(at the same time) : Nah, I just said you're cute when you're angry :"3
--YEAH, that is OUR kind of love [You must be registered and logged in to see this image.] XD[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
http://otakusgonewild.azurforum.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Mon May 31, 2010 8:45 pm

@daddy nicx:

of course daddy. cause you're my daddy!


hahahhahaha

we are both insane and sharing the same thoughts (sometimes)
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Mon May 31, 2010 10:32 pm


@ten-ten: call me ren-___
haha. It was kinda fun fighting over for a combination. haha.

What a Face
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Tue Jun 01, 2010 12:19 am

@ren:

okey then...

really??

is it that good fighting over the pink - brown combi??

hahaha

then I should join too!!

hahaha
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Tue Jun 01, 2010 1:20 am


@ten-ten:

Yup, totally good. haha.
So what combi will we fight for? haha...

Very Happy
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Tue Jun 01, 2010 1:27 am

@ren-chan:

I don't really know!?

But I think I'm on your side!!!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Tue Jun 01, 2010 1:30 am


@ten-ten:

haha. Lol.
So what's a great combi for blue?

Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Tue Jun 01, 2010 3:59 am

@ren-chan:

for blue ei??

for me black or violet!!

hahaha

i'm not great at combinationsthat
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Tue Jun 01, 2010 5:36 am

*buts in*

Can I suggest a combi? Very Happy


How about pink and black? Smile
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Tue Jun 01, 2010 5:45 am


@ten-ten:
Whoa. Black and Blue? Violet and Blue?
Wow, I think it might be also cool.

@Sam-chan:
I love that combi! Haha.!
cheers
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Tue Jun 01, 2010 6:12 am

@Ren-nee - Yea, it's really cool, ne? Very Happy
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Tue Jun 01, 2010 6:18 am


@sam-chan:

Yup! Totally Cool!

Very Happy
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Tue Jun 01, 2010 6:18 am

@ren-chama: Geeh! Pink and brown is more cooler! Razz
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Tue Jun 01, 2010 6:25 am


@ela-chan:

Nya~ Nya~ Nya~ -not listening-
Pink and black combi is the great. haha... LoL.

Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Tue Jun 01, 2010 6:55 am

@Ela-chan - Pink and brown combi is cute. :3
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Tue Jun 01, 2010 7:01 am

@sam-nee and @ren-chama: both of you are ganging up on me. Waah. Pink and brown is way better than pink and black. -pouts-
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Tue Jun 01, 2010 7:02 am

anything that goes with blue or black...is fine with me as long as it's not corny..

nyahahahahaha
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Tue Jun 01, 2010 7:07 am


@ela-chan:

Haha, we are not ganging up on you. Don't pout. haha. LOL.

@ten-ten:

Good thing you like blue. haha.

lol!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Tue Jun 01, 2010 7:24 am

@ren-chan:

yup yup

it's my favorite other than black and red...

so dark colors isn't it??
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Tue Jun 01, 2010 7:25 am


@ten-ten:

Yeah, why do you like dark colors?

Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Tue Jun 01, 2010 7:29 am

@Ela-chan - Yea, we're not ganging up on you.

I said that pink and brown is a cute combi, ayt? Razz
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: About the Background and Design...   Tue Jun 01, 2010 7:34 am


@sam-chan:

Don't worry. She'll recover from it soon. Haha.

lol!
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: About the Background and Design...   

Back to top Go down
 
About the Background and Design...
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Midnight's Wolves
» Cassie Newman
» Zoey's Freinds
» Wykkyd Wonder (Re-Done)(Re-Done)
» Nosocomephobia

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Otakus Gone Wild :: Otakus Gone Wild!! (OGW) :: Need Some Help?-
Jump to: